Wednesday 29 April 2015

Prečo zdielať svoje know-how a pomáhať svojim zákazníkom

Ako zvýšiť svoj ročný obrat?



        Začneme od konca, pretože aj ja som sa k tomu tak dostal. Tretie video - prípadová štúdia
        Zaujal ma titulok "Ako zvýšiť svoj obrat z 360 tisíc Kč na 3,8 milióna za rok", určite to zaujíma aj Vás, pretože každý podnikateľ chce zarábať peniaze a chce ich stále viac.



        Ako sa dozviete aj vo videu, určite budete potrebovať web. Návod ako si ho môžete vytvoriť sami a zadarmo som už dal v mojom minulom článku.

        Celý program je o pomáhaní druhým, ľudia sa boja, že im konkurencia ukradne ich know-how, alebo že budú mať menej zákazníkov. No opak je pravdou, vy budete vyzerať ako odborník a zákazníci prídu práve za Vami. 

        Pozrel som si video, stotožnil sa s autorom, pretože sám niektoré tipy používam a vidím, že naozaj fungujú. Aby ste verili, prikladám aj dôkaz. 


        
        Toto je email od môjho zákazníka, ktorý si prečítal jeden z mojich článkov na blogu môjho e-shopu.

Starý marketing vs. nový marketing

        Rozdávanie letákov, bilboardy, reklama v TV alebo rádiu? Myslíte si, že ešte stále fungujú staré formy reklamy? Myslíte, že je to dobrá reklama alebo sú to len vyhodené peniaze? Pozrite si druhé video a odpovedzte si. 

Funguje to pre každý jeden obor, áno aj ten, v ktorom podnikáte Vy.

        Ja nemám ani vizitky, nedal som vytlačiť ani jeden leták a určite neplánujem ani využiť bilbordy ani TV. A to z jednoduchého dôvodu, neviete si zistiť, či daný zákazníci prišli na základe danej reklamy. 

        Radšej sa zameriavam na cielenú reklamu, rôzne druhy PPC reklám, kde platíte len za prekliky a viete si jednoducho overiť, či u Vás aj daný zákazník nakúpil, a okrem toho, to stojí podstatne menej peňazí. 

        K svojej propagácii využívam aj sociálne siete, píšem články, odpovedám svojím potencionálnym zákazníkom na ich otázky, posielam vzorky zdarma,...To ako to budete robiť Vy, je len na Vás, ale zaručene Vám viem povedať, že toto funguje.

7 špinavých trikov

        Prvé video 7 signálov, by som skôr nazval 7 špinavých trikov niektorých obchodníkov.
Najviac ma dostal trik s cestovnou kanceláriou, na ktorý by som aj ja naletel. 

        Určite nepodnikajte nepoctivo, nezavádzajte ani neklamte svojich zákazníkov, pretože sa Vám to skôr, či neskôr vypomstí. 

        "Peniaze zarobíte tak, že založíte biznis a budete pomáhať ľudom a čím viac sa budete starať o druhých, tým viac zarobíte." Zdeňek Steiner 

        Dneska je úplne jedno kto je aký veľký, bohatý a skúsený. Ten kto bude pomáhať, ten bude aj zarábať.

        Keď dávate ostatným, oni Vám to vrátia naspať. Prestaňte ľudom predávať a začnite im pomáhať.



Ak sa Vám môj článok páčil Zdieľajte ho alebo mu dajte Páči sa mi.




Autor: Patrik Taishi Popelič



No comments:

Post a Comment