Web by mala mať každá firma alebo jednotlivec,
ktorí podniká. Človek, ktorý v dnešnej dobe nepodniká aj na
internete sa oberá o množstvo potenciálnych zákazníkov.
Nemusíte na internete len predávať napríklad prostredníctvom e-shopu, ale môžete sa prezentovať. Svojím webom o sebe dáte vedieť, predstavíte sa, ukážete svoju prácu, prípadne referencie od klientov. Minimálne sa zviditeľníte.
Nemusíte na internete len predávať napríklad prostredníctvom e-shopu, ale môžete sa prezentovať. Svojím webom o sebe dáte vedieť, predstavíte sa, ukážete svoju prácu, prípadne referencie od klientov. Minimálne sa zviditeľníte.
Internet už dnes používa takmer každí a nie je žiadnym tajomstvom, že je čoraz obľubenejšie nakupovanie cez internet. Rovnako aj platí aj o vyhľadávaní služieb. Človek ak niečo potrebuje, otvorí si vyhľadávač, zadá pár kľučových slov a zobrazia sa mu výsledky.
Vy teda nemúsíte nahánať zákazníkov, len potrebujete mať svoj web na internete, aby Vás mohol zákazník nájsť.
Rýchlo, ľahko a zadarmo
Na vytvorenie webu nemusíte vedieť programovať, v
dnešnej dobe existujú služby, kde si ľahko v priebehu pár minút
vytvoríte jednoduchú webstránku, prípadne svoj blog alebo aj
kombináciu. Ak chcete vytvoriť e-shop, tak tomu som sa venoval v
mojom minulom článku.
Ja osobne odporúčam použiť na vytvorenie vlastného webu službu Webnode, pretože je jednoduchá, prehľadná, intuitívna a hlavne zadarmo a bez reklám.
Ja osobne odporúčam použiť na vytvorenie vlastného webu službu Webnode, pretože je jednoduchá, prehľadná, intuitívna a hlavne zadarmo a bez reklám.
Stránku si teda zvládne vytvoriť aj úplný
amatér. Ak si s niečím nebudete vedieť dať rady, môžete využiť
technickú podporu, ktorá Vám poradí.
Ak chcete pôsobiť profesionálnejšie,
Webnode ponúka aj možnosť registrovať si vlastnú doménu
napríklad v tvare www.mojavlastnadomena.sk, ku ktorej automaticky získate
aj hosting.
Hlavné body na stránke
Pri vytváraní stránky sa zamerajte hlavne na obsah, nie na dizajn. Stránku si spravte jednoduchú a prehľadnú. Nezabudnite uviesť kto ste a ako alebo s čím viete Vašim zákazníkom pomôcť. Uveďte aj kontakt na seba, odporúčam uviesť e-mail aj mobil (každý preferuje niečo iné).
Ak máte nejaké referencie, určite si ich
pridajte a postupne rozširujte.
Blog, tipy alebo odpovede na otázky
Ak začnete písať aj svoj blog, vytvárate si
pridanú hodnotu. Ľudia radi čítajú, ale musíte im dať kvalitné
články, niečo, čo im pomôže. Vaši potencionálni zákazníci
hľadajú odpovede na svoje otázky a vy poznáte odpovede.
Nemusíte
nutne tvoriť blog, stačí si na stránke vytvoriť podstránku
alebo záložku: Tipy, rady, FAQ – často sa pýtané otázky
alebo niečo podobné. Ak je
odpoveď na otázku rozsiahlejšia je lepšie sa rozpísať do
článku, prípadne dať na seba kontakt v štýle: „Ak Vás zaujíma daná
problematika, napíšte mi a ja Vám o tom poviem viac.“
Vyskúšajte si to, nebude Vás to stať nič, len kúsok Vášho času.
Ak sa Vám môj článok páčil, dajte mu Like alebo Zdieľaním o ňom dajte vedieť svojím známym na Facebooku.
Prečítajte si aj môj predchádzajúci článok: Ak chcete kvalitný obsah, tak sledujte tieto weby
Autor: Patrik Taishi Popelič
No comments:
Post a Comment